Στόχος της καμπάνιας είναι να αφυπνίσει τους γονείς στην ανάληψη ενός πιο ενεργού ρόλου, βάζοντας όρια στη χρήση της οθόνης, με σκοπό να προστατεύσουν τα παιδιά από τον κίνδυνο του εθισμού. Παράλληλα προτείνει την επιστροφή στην πραγματική ζωή, στη φυσική επαφή, στη δημιουργία κοινού ποιοτικού χρόνου με την οικογένεια και τους φίλους μέσα από το ομαδικό παιχνίδι.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η AS Company στηρίζει έμπρακτα των αγώνα κατά του εθισμού στην οθόνη, και δωρίζει μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών της, στο ΚΕΘΕΑ για την ενίσχυση των μονάδων του που προσφέρουν υπηρεσίες σε όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης από το διαδίκτυο και τις οθόνες καθώς και στη ΜΚΟ ΔΙΑΔΡΑΣΗ για τη ενίσχυση της τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης κατά του εθισμού στην οθόνη.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, η AS Company βρίσκεται έμπρακτα δίπλα στα παιδιά και στηρίζει δράσεις που σχετίζονται με την πνευματική τους ανάπτυξη.

Στο κεφάλι το'χω
Μπούλης Φαταούλης
Κουνελάκι Χοπ Χοπ
Καρχαριοπεινάλας
Mr. Pop
Μακαρόνι Γέτι
Τρελοψυγειούλης
Barbeque Party
Σώσε τα αυγά
donkey
μπουμπουνες

Άσε κάτω την οθόνη